Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
14.5.2020, Jan Vítek, aktualita
Lidé z Epic Games se pochlubili novou verzí svého Unreal Enginu, a to pomocí dema běžícího na konzoli PlayStation 5. A dá se říci, že pokud by takto vypadaly hry pro hardware nové generace, s pokrokem bychom mohli být rozhodně spokojeni. 
Xspy (106) | 15.5.20202:20
Tak ten konec tomu jen nasadil korunu ...pokud jde o předváděčku engine ok ,pokuď o něco co by mělo být hrou tak rozhodně ne . Vlastně jak dlouho se nás snaží opít vizuálem a ty hry zůstávají jen nalíčenou nudou ?
Odpovědět0  0
Absolutně nechápu jak to namalovali, to musí nějak malovat umělá inteligence, protože člověk by to maloval roky.

Další věc, použitá, holka šplhání, každej stejně čuměl na její zadek a vizualní stránky si moc nevšímal.

Další věc, je že jak padají kameny, tak tam chybí prach, což je docela škoda.

Nejvíc se mi nelíbí na Unreal Engine, je vizualní zpracování LOD, kdy stojíte od zdi dva metry a hra vás prostě nepustí blíž. Chcete vyskočit na stůl ? imposible. Prostě vám hra nic nedovolí, v tomhle byl halflife super, tam jste klidně vyskočili na lampičku a stáli na ní. O stolech nemluvě. Posadit se na židli? A chybějící záchody a sprchy jsou už úplně out.

Další věcí je, že by měli zapracovat na nějakým zlepšováku pro tvořiče obsahu, protože jsem chtěl něco vytvořit, ale naprosto nechápu která bije, upravit animace? scifi. Díval jsem se na nějaký videa jak vytvořit trávu, no ty voe, borec si musel naprogramovat nějaký nástroj, kterým mění barvu trávy apod... Sorry jako ale UE je čistý engine pro vývojáře her co v tom už chodí, pro člověka který by do toho chtěl vstoupit je to prakticky nepoužitelný soft.

Sorry jako.
Odpovědět0  1
cdwN (585) | 14.5.202015:58
Schválně si najděte téměř u každé hry, která byla hodně očekávána na porovnání videa z představování, jak bude vypadat grafika té dané hry a jak po té definitivně vypadala, když vyšla. Ten pokles kvality je většinou v konečné podobě značný. Tudíž tohle je pouze demoverze toho, jak by to někdy za 5­-10 let mohlo vypadat
Odpovědět1  0
madpavel (377) | 14.5.202012:01
Vážně pochybuji, že se to takto v nějaké hře objeví, PS5 ne, u PS6 už možná ano. Demo je demo, výsledné hry vždy vypadají o řád hůře a ještě mají problém běžet v rozumných fps.
Odpovědět6  0
batmaster (699) | 14.5.202014:19
Přesně.

Člověk také musí započítat věci jako jsou herní mechaniky, AI a jiné dynamické části hry, které si vývojáři musí dodělat a které mohou mít na výsledný framerate velký dopad. ­(Pokud tedy netvoří naskriptovaný walking simulátor­).

Jinak ten fyzikální model nic moc. Stačí se podívat na tu vodu. ­(Taky ji ukazují jen trochu a chvíli­) a ten zmiňovaný šátek, který má k sobě ­"přilepený­" a nikdy se jí nedostane před přední část těla. Ale kameny padají moc hezky. :­)

Ale pokud takhle budou vypadat hry za pár let, máme se určitě na co těšit. ;)
Odpovědět0  0
thegrid89 (2) | 14.5.202016:00
Voda vypadala snad líp už v Halflife 2. To padající kamení taky nemá snad žádnou fyziku ­- jak spadne, tak kameny zmizí. Jinak hezčí prostředí na mě působilo už v 5 let starém starwars battlefront, které měli hezky vymodelovaný sníh. Takže jak se píše v článku, dokud v tom neuvidím les, tak mi to vlastně nic neukáže. Samozřejmě oceňuji množství zobrazených trojúhelníků, polygonů = opravdová detailnost grafiky ­- to spíš záleží na pokroku v železu než v enginu. Jenže pak to taky většinou zabije nehratelnost viz ta ukázka kde hrdinka lítá po skalách a projde portálem ­- vsadím se, že hráč nic nemůže ovlivnit a tak je vlastně úplně jedno co engine dokáže nebo ne, protože tam zrovna tak může být vyrenderovaný filmeček a hráč sedí a nudí se.
Odpovědět0  1
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.